donderdag, januari 21, 2010

Kokos boter voor je huid

donderdag, januari 21, 2010

Je kunt je helemaal blauw betalen aan crèmes voor je huid. Ik ook, ik gebruik bijvoorbeeld al jaren produkten van Hannah voor mijn gezicht en naar volle tevredenheid, maar goedkoop is het niet. Dus dan is het extra leuk als je iets vindt dat goed werkt en helemaal niet duur is! Mijn man had al een tijdje exceem op zijn elleboog, waar hij eigenlijk wat aan moest gaan doen.
Ik had eens gelezen dat kokos boter (100% van de biowinkel, bv Aman Prana) niet alleen erg goed voor je gezondheid is inwendig, maar ook als crème voor je huid gebruikt kan worden. Aangezien het geen kwaad kan, hebben we het een paar dagen op zijn elleboog gesmeerd, een paar keer per dag en nu na drie dagen is het exceem bijna weg! Dus heb je last van een droge huid of een geïrriteerde huid, dan is dit het proberen waard. Hier kun je meer informatie vinden.

Written by

Over gezond leven & zijn, over lekker eten als brandstof voor je lijf & over meer energie & lekkerder in je vel.

0 comments:

Een reactie posten

 

© 2013 Geweldig Gezond. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top