zondag, juni 13, 2010

Argan Olie (2)

zondag, juni 13, 2010

Zoals beloofd een update over de Argan olie. Ik gebruik het nu een maand en ben er erg enthousiast over. Elke avond breng ik een klein beetje (een kleine theelepel) aan op mijn gezicht onder mijn vocht inbrengende crème (24 hour van Hannah). Het trekt meteen in en je huid wordt er heel zacht van. Ik krijg er absoluut geen pukkeltjes van, ik heb juist het idee dat mijn huid er rustiger van wordt en er beter uit gaat zien.
Ik doe ook bijna dagelijks een klein beetje in mijn haar (vooral de punten) en heb het idee dat mijn haar er zachter van wordt, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Ik heb zelf heel stijl haar, voor mensen met dik haar of krullen kan deze olie geweldig kan zijn om droogheid en kroezen tegen te gaan. De olie schijnt ook littekens te doen vervagen. Mijn man heeft een litteken op zijn knie en smeert de olie daar sinds een week of twee bijna (hij vergeet het af en toe) dagelijks op, ik kom hier nog op terug om te vertellen of het heeft gewerkt.

Written by

Over gezond leven & zijn, over lekker eten als brandstof voor je lijf & over meer energie & lekkerder in je vel.

0 comments:

Een reactie posten

 

© 2013 Geweldig Gezond. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top