maandag, maart 08, 2010

WC Papier

maandag, maart 08, 2010

Jarenlang liep ik met van die 12 of 24 rollen pakken wc papier de winkel uit. Varieerde soms met het merk, maar het bleven altijd van die enorme ladingen papier die veel ruimte innamen in mijn berging. Sinds kort koop ik dit wc papier en ook al lijkt het alsof ik nu maar een pakje van vier rollen bij me heb, in werkelijkheid is het net zo veel als 12 rollen alleen gewoon wat strakker opgerold  (en net zo zacht)!


Ga het experiment aan, koop er vier en kijk eens hoe lang je er mee doet! Die 12 rollen is gewoon een marketing truc, hoe groter de rollen en de verpakking, hoe meer ze opvallen in het schap en hoe groter de kans is dat je ze meeneemt.  

Het is nog milieu vriendelijk ook. Wordt geproduceerd met minder water en van gerecycled papier.

Te koop bij de AH en Coop. Van hetzelfde merk verkopen ze nu ook keukenpapier, net gekocht en moet het dus nog uitproberen.

Written by

Over gezond leven & zijn, over lekker eten als brandstof voor je lijf & over meer energie & lekkerder in je vel.

0 comments:

Een reactie posten

 

© 2013 Geweldig Gezond. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top